A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatja a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információ
Vylyan Vinotéka

Segítség

A VYLYAN WEBSHOPRÓL

1. Hol vehetem át a rendelésem?

Választhat, hogy a Sprinter Futárszolgálat a megadott pontos címre kiviszi a rendelést, vagy Ön szeretné átvenni a Pick Pack Pontok valamelyikén, országszerte több mint 700 helyen. Természetesen a pincészetünknél személyesen is felveheti csomagját.

2. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A szállítás költsége 1.000-1.300,- Ft között van, a választott szállítási módtól függően. A mindenkori pontos díjszabásról a Vylyan webshop Kosár oldalán tájékozódhat. A házhozszállítás 15.000,- Ft-ot meghaladó rendelés felett ingyenes, ezért kifejezetten érdemes több tételt összeválogatni és 15.000,- Ft-nál nagyobb értékben rendelni.

3. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Vylyan webshopban fizethet bankkártyával, PayPal-lal, banki átutalással vagy készpénzben a rendelés átvételekor a Pick Pack Ponton vagy személyesen a futárnak. Amennyiben a banki előreutalást választja, rendelését az összeg beérkezése után szállítjuk ki.

4. Mi a teendőm, ha sérült vagy hibás a csomagban lévő termék?

Kérjük, hogy a sérült terméket fotózza le, és a képet küldje el nekünk e-mailben vagy messengeren. A legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat, hogy dugóhiba, vagy helytelen tárolás, szállítás miatt a bor élvezeti értéke lecsökken. Kérjük, írja meg nekünk ha ilyet tapasztal, hogy segíthessünk. Minden panaszt kivizsgálunk és igyekszünk rá megoldást keresni.

5. Elküldtem a megrendelésem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Webshopunk a rendelésről és a sikeres fizetésről is visszaigazolást küld e-mailben. Ha nem kapott ilyet, javasoljuk, nézze meg levelezőrendszerének spam mappáját. Ha ott sem talál visszaigazolást, lépjen be a Vylyan webshopban a saját profil oldalára, weboldalunk fejlécében az Üdvözöljük feliratra kattintva. Ezen belül a Rendelések menüpont alatt ellenőrizheti, hogy van-e érvényes rendelése. Ha talál ilyet, úgy rendelését mi is megkaptuk. Ha ugyanitt az olvasható, hogy Még nem történt rendelés, akkor valószínűleg adatforgalmi hiba miatt rendelése nem jutott el hozzánk. Kérjük, ismételje meg!