SZÁLLÍTÁS
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL
Amennyiben szállítási módként rendelése feladásakor a szállítási opciók közül a „Házhozszállítás futárral” alternatíva mellett dönt, úgy megrendelését futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Ez a szállítás Ön számára legkényelmesebb módja, hiszen boraink közvetlenül Önhöz érkeznek. Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is. Amennyiben a csomagot a rendelésén megadott szállítási címen csak meghatározott időintervallumban tudja átvenni, kérjük, hogy a rendeléskor szíveskedjen azt megjegyzésként jelezni.
A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5-7 munkanapon belül szállítjuk ki.
Az Ön által megadott szállítási adatokat továbbítjuk szerződéses partnerünknek, a Sprinter futárszolgálatnak, akik az Ön által megadott szállítási címre viszik ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is.
A kiszállítást megelőzően e-mailben értesítést küldünk a szállított csomag sorszámáról. Ennek alapján a Sprinter futárszolgálat diszpécsere a 06-1-347-3000 telefonszámon tájékoztatást tud nyújtani a kiszállítás pontos idejéről, továbbá a Sprinter online rendszerében nyomon követhető a feladott csomag sorszáma alapján annak státusza és a kiszállítás várható időpontja.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomagok kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
A futárszolgálat a kézbesítést a megadott címen kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra a futárszolgálat, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak!
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az eseményről jegyzőkönyv felvétele kötelező, melyet a kiszállítást végző Sprinter Futárszolgálat Kft. munkatársa Önnel együtt készít el a hibás kiszállítással egyidejűleg. Kérjük ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot! A jegyzőkönyv a www.sprinter.hu weboldal főoldalán a Díjak menüpontból is letölthető.
Kérjük, hogy ilyen esetben haladéktalanul jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.
SZÁLLÍTÁS PICK-PACK ÁTVÉTELI PONTRA
A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 700 Pick Pack Pont valamelyikére, ahol Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot. A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk ki.
A Pick Pack Pontok olyan Relay és Playersroom boltok, Inmedio hírlapüzletek, OMV, MOL, Avia és Avanti töltőállomások, COOP és 220Volt üzletek, melyek frekventált helyeken találhatóak meg.
A Pick Pack Pont szolgáltatás használatával nem csak időt és pénzt takarít meg, de a környezetet is óvja. Válassza ezt a szállítási módot és élvezze az alábbi előnyöket:
Önnek nem kell a futárt otthon várnia, akkor veheti át csomagját, amikor Önnek a legalkalmasabb
A kiterjedt hálózatnak köszönhetően az Ön közelében is található Pick Pack Pont, ahol a nyitvatartási időtől függően akár éjjel-nappal átvehető a rendelt csomag.
A kiszállított csomag 5 munkanapig vár Önre az átvételi ponton – akkor, ott és úgy veheti át rendelését, ahogyan Önnek a legkényelmesebb!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány vagy útlevél), továbbá a hatályos rendeletek szerint amennyiben a csomagot nem a címzett veszi át, úgy közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás bemutatása szükséges a Pick Pack Pont átvételi ponton.
Pick Pack Pontra csak 1 karton bor szállítható ki!
ÁTVÉTEL A PINCÉSZETNÉL
Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt termékeket közvetlenül pincészetünknél (7800 Kisharsány, Fekete-hegy, 092. hrsz.) veszi át személyesen, úgy válassza a Pénztár oldalon az „Átvétel a pincészetnél” pontot a szállítási opciók közül. Telephelyünkön történő átvétel esetén Önt nem terheli semmilyen szállítási költség. A megrendelés átvételére ügyfélszolgálatunk hivatalos nyitvatartási ideje alatt (Hétfő-Péntek: 09:00 – 16:00) van lehetőség, ettől eltérő időpontban az átvétel kizárólag előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges.
FIZETÉSI MÓDOK
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával.
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
-
MasterCard (dombornyomott)
-
Visa (dombornyomott)
-
American Express (dombornyomott)
-
Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
-
Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
BANKI ÁTUTALÁS
Internetes megrendelését fizetheti banki átutalással is. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy kérjük, hogy megrendelésének ellenértékét az alábbi számlára utalja át. Kérjük, hogy a megrendelés elküldése után elektronikus levélben visszaigazolt rendelési számot tüntesse fel átutalásának „Közlemény” rovatában. A kiszállítás a fizetendő összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően történik.
Az átutaláshoz szükséges banki adatok:
- Kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank
- Kedvezményezett neve: Vylyan Vinum Kft.
- Kedvezményezett adószáma: 1350-1350-2-02
- Kedvezményezett számlaszáma: 12072507-00118185-00100005
UTÁNVÉTEL
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel / Készpénz” fizetési módot. Ebben az esetben az átvételkor Ön a választott szállítási módnak megfelelően a rendelt termékek ellenértékét a Pick Pack átvételi pont munkatársának ill. a kiszállítást végző partner vállalkozás futárának fizeti ki. Az utánvéttel történő fizetési mód Ön számára többletköltséggel nem jár.
PAYPAL
Webáruházunkban lehetősége nyílik a PayPal-lal történő fizetésre is. Ez a fizetési mód egyszerű, mivel egy dombornyomott kártya segítségével könnyedén fizethet vele, akárcsak egy boltban, ahol kártyával is lehet fizetni. A folyamat gyors, a fizetés másodpercek alatt megtörténik. Nem kell várni adott esetben napokat, mint banki átutalás esetén. Mivel az Ön bankkártya adatait a PayPal kezeli, ezért azokat a kereskedő nem látja (így kártyaadatai nem kerülhetnek illetéktelen kézbe.
A PayPal-nál többféleképpen is fizethet:
- bankkártyával
- hitelkártyával
- PayPal egyenlegéről
- közvetlenül bankkártyájáról
A PayPal regisztráció egyszerű és ingyenes a www.paypal.hu oldalon.
- Válassza ki a PayPal fióktípust – személyes vagy üzleti -, adja meg e-mail címét, egy személyes kódot és néhány adatot
- Ezután kap egy e-mailt a PayPaltól, amellyel aktiválhatja számláját és hozzárendelheti bankszámláját vagy bankkártyáját és már vásárolhat is! Ilyen egyszerű.
- Nincs más dolga, mint a regisztráció után élvezni a PayPal minden előnyét! Biztonságosan intézheti pénzügyeit az interneten keresztül, hiszen nem kell többé idegeneknek megadnia pénzügyi adatait.